søndag 10. januar 2010

Smeden og Bakeren

Smeden og Bakeren

Eg synas teksten om Smeden og Bakeren var vanskelig å forstå. Eg synast det er vanskeleg når eit dikt både skal ha ein ordentlig handling og ein viss rim og rytme. Eg synast til tross for det at det var eit bra dikt med god handling. Det var eit dikt som eg måtte lese mange gangar for å forstå, men når eg hadde lest det mange nok gangar forstod eg det.

Når det blir sagt "å rette baker for smed" betyr det at bakaren som var gammal og kom til å stryka med snart uansett, skulle bli drepi i steda for smeden. Smeden som eigentlig hadde drepi ein annan mann og skulle etter loven blir drepi sjølv, ville folket ha fordi han gjorde stor nytte for seg. Det ble da foreslått at bakaren skulle bøte med livet for smeden, sida det som var viktig var at eit liv skulle bøte med med det livet som allereia var drepi.

1 kommentar:

  1. Hei!
    Du syner god forståing for innhaldet, Kathrine! Nynorsken må me jobbe meir med;-) Hugsar du at me tok opp verbet "å synast! på tavla? Korleis blir dette ordet bøyd igjen?

    Bjørnar

    SvarSlett